Mini-recenzja #34 – Magazyn LEGO City 1/2018

Dziś kolejna mini-recenzja na moim blogu, czyli pierwszy w tym roku numer magazynu LEGO City.

A więc zaczynajmy 😃!

Mini-recenzja #34 – 1

W ramach tego kwartalnika dostajemy oczywiście magazyn i jak to w przypadku magazynów od LEGO klockowy dodatek.

Mini-recenzja #34 – 2

Najpierw napiszę wam krótko o magazynie.

Mini-recenzja #34 – 3

Nie mogło w nim zabraknąć komiksu. W tym wydaniu w komiksie poznajemy przygody policjanta z klockowego prezentu.

Mini-recenzja #34 – 4

Znajdziemy w nim też najróżniejsze zadania i łamigłówki, bo dzieci to przecież uwielbiają 😀.

Mini-recenzja #34 – 5

Generalnie kolejny solidnie zrobiony magazyn przez wydawnictwo Media Service Zawada.

Mini-recenzja #34 – 6

Przechodząc do klocków, bo wiem, że dużo ludzi bardzo je lubi 😁.

Mini-recenzja #34 – 7

Klocki zapakowano w nieprzezroczystą metaliczną folię.

Jest ich całkiem dużo, w końcu można z nich zbudować pojazd.

Mini-recenzja #34 – 8

Budowa jest łatwa i idzie szybko.

Mini-recenzja #34 – 9

Tak prezentuje się złożony quad.

Mini-recenzja #34 – 10

Mini-recenzja #34 – 11

A tak policjant. Ma czapkę, jednostronną twarz, bluzę i spodnie.

Mini-recenzja #34 – 12

Tak prezentuje się właśnie cały złożony zestaw.

Mini-recenzja #34 – 13

Policant, quad i kajdanki.

Mini-recenzja #34 – 14

Terenowy oficer może siedzieć, a może stać w quadzie.

Mini-recenzja #34 – 14

Dodatek bardzo fajny, oczywiście oceniam go pozytywnie 🙂 .


Następny numer magazynu LEGO City będzie dostępny za 3 miesiące, czyli od 13 kwietnia, a tematyką przewodnią będzie górnictwo w mieście LEGO, a więc i klockowy gratis będzie z tym związany 😀 .

Mini-recenzja #34 – 16


Podsumowując, szkoda, że magazyn LEGO City nie wychodzi częściej, np. co dwa, a można nawet co miesiąc. Naprawdę, treściwy magazyn z komiksem, klockowy dodatek nie dość, że jest „bawialny” to jeszcze jest wielkości małego, ale pełnoprawnego zestawu z regularnej serii LEGO City. Polecam wam go, czasu macie dużo, bo w sprzedaży powinien być 3 miesiące, ale ludzie mogą go szybko wykupić, bo jest bardzo fajny 😀 .


Bonusowe zdjęcie

Strażak i Policjant razem gotowi do akcji!

Mini-recenzja #34 – 17

Reklamy

RECENZJA: LEGO® City. CZAS NA PREZENTY

Może i już jest po gwiazdce, ale dlaczego miałoby być po recenzjach? I to rzeczy związanych ze świętami Bożego Narodzenia 😀 .

Także dzisiaj zapraszam na recenzję książki z figurką w tematyce świątecznej – LEGO® City. CZAS NA PREZENTY. Jest ona wydawana przez Ameet Polska i nie jest miesięcznikiem/kwartalnikiem, co oznacza, że dosyć długo powinna być w sprzedaży. Ale nie czekajcie do grudnia, bo przecież ktoś może ją wam wykupić 😉 .

RECENZJA CZAS NA PREZENTY 1

Na okładce widzimy Świętego Mikołaja grającego na gitarze, logo serii, tytuł, informacje co w środku oraz klocki w pudełku.

RECENZJA CZAS NA PREZENTY 2

Tak jak pisałem cała książka utrzymana jest w tematyce świąteczno-zimowej. Dużo rysunków z postaciami wykonującymi zimowe czynności, np. rzucanie się śnieżkami lub świąteczne czynności, czyli jarmark z prezentami i choinami, czy kolędnicy.

RECENZJA CZAS NA PREZENTY 3

Tradycyjnie jak w każdej dobrej książce od AMEET znajdziemy tutaj różnego typu zadania jak i komiksy.  Tu akurat poczytać możemy historię „Tajemnicze ślady”.

RECENZJA CZAS NA PREZENTY 4

Nie mogło zabraknąć łamigłówki typu znajdź różnice między obrazkami. Klasyka! Przystanek, autobus i pasażerowie w pośpiechu.

RECENZJA CZAS NA PREZENTY 5

Tak jak w poprzedniej recenzji książki z klockami tutaj pudełko z częściami do budowy też jest w kształcie ludzika LEGO 🙂 . Mnie się to bardzo podoba.

RECENZJA CZAS NA PREZENTY 6

Dostajemy 9 części, czy to dużo, czy raczej mało?

RECENZJA CZAS NA PREZENTY 7

Na pewno te 3 klocki nie są tu potrzebne 😀 . Aczkolwiek można je wykorzystać jako podstawkę na figurkę lub nawet dwie 😉 .

RECENZJA CZAS NA PREZENTY 8

Ale najważniejszy tu jest (pełnoprawny) Święty Mikołaj! Ma brodę, czapkę, a nawet okulary! I odpowiednie wdzianko.

RECENZJA CZAS NA PREZENTY 9

Podsumowując, może i jest już początek lutego i ponad miesiąc po świętach, ale taka książka z taką figurką według mnie może być kupiona w każdą porę roku. Oczywiście, najlepiej w grudniu, ale przecież nic nie stoi na przeszkodzie kupić teraz i otworzyć sobie lub sprezentować komuś dopiero 24 grudnia 😉 . Sensowna publikacja i sensowna figurka, polecam!


Bonusowe zdjęcie

Święty Mikołaj, pomocny Elf oraz worek z prezentami!

RECENZJA CZAS NA PREZENTY 10

Mini-recenzja #33 – Magazyn Lego Ninjago 1/2018

Cześć! Dzisiaj w ten piękny piątkowy dzień przychodzę do was z mini-recenzją magazynu Lego Ninjago.

Jest to pierwszy w tym roku numer magazynu Ninjago 🙂 .

Mini-recenzja #33 – 1

W tym numerze oprócz magazynu i klocków do złożenia figurki z akcesoriami dostajemy karty do gry Lego Ninjago.

Mini-recenzja #33 – 2

Oczywiście w magazynie znajduje się komiks z drużyną ninja i to w strojach z nowego sezonu serialu 🙂 .

Mini-recenzja #33 – 4

Są też strony poświęcone Jay’owi – zarówno postaci jak i figurce.

Mini-recenzja #33 – 5

Komiks trzyma poziom, zarówno teksty jak i obrazki. Ale to już standard 🙂 .

Mini-recenzja #33 – 6

Znajdziecie też konkurs, w którym można wygrać zestawy  Lego Ninjago.

A od 12 lutego w kioskach i salonach z prasą znajdziecie nowy numer magazynu Lego City z policjantem górskim i quadem.

Mini-recenzja #33 – 7

Jest też poradnik do gry karcianej oraz zapowiedź magazynu Lego Nexo Knights, który będzie dostępny od 8 lutego z Robinem i akcesoriami.

Mini-recenzja #33 – 8

Jak wyżej wspomniałem dostajemy tu także karty.

Mini-recenzja #33 – 9

Są to nowe karty, a raczej ich nowa seria, bo już karty Lego Ninjago były, ale na tych kartach postaci i pojazdy z nowego sezonu.

Mini-recenzja #33 – 10

W ramach klockowego prezentu dostajemy Jaya z limitowanej edycji.

Mini-recenzja #33 – 11

Do złożenia Jaya i akcesoriów dostajemy 13 części.

Mini-recenzja #33 – 12

Jay ma zadrukowany tors i głowę na obu stronach.

Mini-recenzja #33 – 13

Co do tych akcesoriów to 2 błyskawice i  sztylet na łańcuchu.

Mini-recenzja #33 – 14

Tak się prezentuje Jay ze swoim żywiołem. Spoko!

Mini-recenzja #33 – 15

A tak ze swoim kolegą, Cole’m.

Mini-recenzja #33 – 16

A przyszły numer dostępny będzie w sprzedaży od 28 lutego wraz z figurką Lloyda w czarnym stroju Wu-Cru z mieczem  i dodatkową fryzurą.

Mini-recenzja #33 – 3


Podsumowując, bardzo fajne wydanie numeru magazynu Lego Ninjago. Mnie się podoba i mogę ze spokojem go polecić. No nie dość, że mega fajna figurka to jeszcze te karty gratis 🙂 . Ja może nie będę nimi grał, ale wiem, że dużo ludzi je lubi.


Bonusowe zdjęcie

Jay i Lloyd w białych strojach Wu-Cru 🙂 .

Mini-recenzja #33 – 17

RECENZJA: LEGO® City. AKCJA NA MORZU

Czytaliście moją opinię o katalogu LEGO 2018? Jeśli nie to zapraszam do przeczytania 🙂 .

Już?

To zaczynamy recenzję książki LEGO® City. AKCJA NA MORZU wydanej przez AMEET Polska.

RECENZJA AKCJA NA MORZU 1

Na okładce widzimy logo, tytuł książki, rysunek z nurkiem i ratowniczką oraz pudełko z klockami. Jest też informacja co powinniśmy znaleźć wewnątrz książki: opowiadania, łamigłówki oraz komiks.

RECENZJA AKCJA NA MORZU 2

Bardziej szczegółowo to środku znajdziemy komiksowe rysunki oraz różnego typu zadania. Oczywiście nie może zabraknąć labiryntu. I to z parawanów – brzmi znajomo 😀 ?

RECENZJA AKCJA NA MORZU 3

Jest też zadania z pokolorowaniem postaci. I podwodny labirynt.

RECENZJA AKCJA NA MORZU 4

Tak jak wcześniej napisałem dostajemy pudełko z klockami. Pudełko w kształcie wielkiego ludzika LEGO. Bardzo fajny pomysł! Podoba mi się.

RECENZJA AKCJA NA MORZU 5

A klocków dostajemy „aż” 12. Wystarczy na figurkę i jeszcze coś zostanie.

RECENZJA AKCJA NA MORZU 6

Tak prezentuje się złożona figurka nurka. Jest w piance oraz ma płetwy, butlę tlenową, kask i gogle do pływania 🙂 .

RECENZJA AKCJA NA MORZU 7

Wyżej pisałem, że zostanie coś jeszcze. Kupując tą książkę dostajemy także cztery części z których możemy zbudować na przykład coś takiego. Wyobraźmy sobie, że to siedzisko dla nurka na trawie 😀 .

RECENZJA AKCJA NA MORZU 11

Tak prezentuje się cała zawartość figurkowego pudełka:

RECENZJA AKCJA NA MORZU 8

Fajnie, że figurka ma dwie twarze: zwykłą i przestraszoną. W końcu taki nurek, który musi być ratowany (tak jak na okładce książki) to musi mieć przerażoną minę.

RECENZJA AKCJA NA MORZU 9

Reasumując, spoko książka i w porządku figurka. Ale. Jest jedno ale. Szkoda, że nie dorzucono jakiegoś akcesoria dla nurka; np. diamentu, albo ryby.

Mimo wszystko całość jest fajna i ze spokojem polecam wam Akcję na morzu 😉 .


Bonusowe zdjęcie

Nurków dwóch!

RECENZJA AKCJA NA MORZU 10

Czyli nurek z omawianej książki oraz nurek z serii Lego Atlantis z 2009.

Katalog LEGO 2018 OPINIA

Kończy się nam styczeń, więc postanowiłem opublikować moje przemyślenia na temat nowego katalogu od LEGO. Jeśli jeszcze nie widzieliście i nie macie egzemplarza możecie sobie obczaić wersję online 😉 .

Zapraszam do przeczytania mojej „recenzji” katalog LEGO styczeń-czerwiec 2018.

Katalog LEGO 2018 OPINIA 1

Ostatnio LEGO chyba polubiło okładki z żółtymi ramkami, bo dostajemy kolejny katalog z tym motywem. Na tegorocznej okładce widnieją cztery serie LEGO: City, Duplo, Friends oraz Ninjago.

Po otwarciu widzimy spis treści oraz pierwszą reklamę social mediów firmy LEGO oraz ich aplikacji.

Katalog LEGO 2018 OPINIA 2

Na początku katalogu znajdziemy serię LEGO Duplo oraz reklamę LEGO Duplo na Facebooku. Na następnej stronie znajdziemy minifgurki. Dosyć szybko 😀 .

Katalog LEGO 2018 OPINIA 3

Po minifigurkach jest kilka stron z zestawami LEGO Juniors i Classic oraz reklama strony lego.com.

Katalog LEGO 2018 OPINIA 4

Potem seria LEGO Creator i następnie znajdziemy serie dla dziewczynek: Friends, Elves i Disney.

Katalog LEGO 2018 OPINIA 5

Oczywiście nie może zabraknąć serii LEGO City i nowości, w tym roku LEGO przywróciło podserię górniczą. Kiedyś już była, ale jej powtórzenie w dobrym wykonaniu nie jest złe.

Katalog LEGO 2018 OPINIA 6

Po serii City w katalogu znadują się serie Super Heroes – MARVEL oraz DC. Z  obu serii dostajemy nowe „zwykłe” zestawy oraz nowe Mighty Micros. I następna strona to kolejna reklama. Tym razem LEGOLANDU (Billund, który obchodzi 50 lat istnienia!).

Katalog LEGO 2018 OPINIA 7

Ale super herosi to też seria The LEGO Batman Movie, która dostaje kolejne zestawy.

Katalog LEGO 2018 OPINIA 8

I kolejna reklama. Trochę nudne. Były social media, strony, LEGOLAND to teraz LEGO HOUSE.

Znajdziemy też kolejne postaci z serii BrickHeadz.

Oraz zestaw robota LEGO BOOST, czyli mniej zaawansowanego Mindstormsa.

Katalog LEGO 2018 OPINIA 9

Oczywiście nie może zabraknąć serii Lego Nexo Knights, która chyba dobrze się sprzedaje skoro jest kontynuowana. Ale nie wiem czy zwróciliście uwagę na to, że nie ma już tych śmiesznych tarczy mocy sprzedawanych po kilka sztuk za prawie 20 złotych. NA PEWNO się nie sprzedawały 😀 .

Katalog LEGO 2018 OPINIA 10

W katalogu znajdują się też nowe i stare zestawy z serii Lego Ninjago i zobaczymy tu powrót kapsuł Airjitzu. A nie, przecież to Spinjitzu Masters, czyli mniejsze kapsuły Airjitzu, które nie mają latać, a działać trochę jak spinnery (ktoś je jeszcze pamięta? 🙂 ) .

Katalog LEGO 2018 OPINIA 11

Nie będę się rozwodził na temat serii The LEGO Ninjago Movie, napiszę tylko, że większa różnorodność zestawów i figurek jest spoko.

Jest i seria Minecraft, musi się bardzo dobrze sprzedawać, bo są kolejne, wymyślane na siłę zestawy.

Katalog LEGO 2018 OPINIA 12

No i doszliśmy do jednej z największej serii LEGO – Star Wars.

Na pierwszej stronie zapowiedź nowych zestawów do filmu Solo: A Star Wars Story, które w sprzedaży będą od 20 kwietnia.

Jest ich więcej, ale to już zobaczcie sobie sami. Przecież nie będę wam spoilerował takich fajnych konstrukcji 😉 .

Katalog LEGO 2018 OPINIA 13

Oczywiście nie może zabraknąć serii TECHNIC i zupełnie nowych i różnych zestawów (jak poduszkowiec i żaglówka).

Katalog LEGO 2018 OPINIA 14

Na koniec dostajemy kolekcjonerską serię LEGO Architecture oraz
robota LEGO Mindstorms, czyli klasyk każdego katalogu od 12 lat.

Katalog LEGO 2018 OPINIA 15

A na tylnej okładce oczywiście REKLAMA.
Znowu LEGO Life, czyli legowego facebooka dla najmłodszych.
Ciekawe ile osób tego używa.

Katalog LEGO 2018 OPINIA 16

Jak mogliście przeczytać wyżej narzekam na reklamy. Z jednej strony coraz ich więcej, a z drugiej strony to dobrze, że LEGO robi coś poza klockami dla dzieci. Jednak mogłoby nie wciskać tych reklam wszędzie po całym katalogu. Taka moja prośba 🙂 .
Brakuje mi też serii LEGO Ideas, dziwne, że nadal jej nie ma w polskim katalogu, bo zestawy te są u nas coraz popularniejsze.
Fajne za to jest to, że nowy katalog jest gruby i LEGO nie szczędzi miejsca na wszystkie zestawy.

Polecam (jeśli jeszcze tego nie zrobiliście) obejrzeć i przeanalizować sobie samemu katalog i potem przeczytać jeszcze raz moją opinię, ciekawe czy będziemy mieli takie same uwagi 😉 .

 

Mini-recenzja #32 – Magazyn Lego Friends 1/2018

Ostatnio było o książkach LEGO, a dziś będzie o magazynach 🙂 .

Zrecenzuję dla was pierwszy w tym roku magazyn Lego Friends.

Mini-recenzja #32 – 1

Za niecałe 11 złotych monet dostaniemy magazyn oraz klockowy dodatek.

Mini-recenzja #32 – 2

W magazynie znajdziemy m.in komiks z postaciami z serii klocków LEGO Friends.

Mini-recenzja #32 – 3

Aczkolwiek bohaterki komiksu bardziej przypominają ludzi niż swoje klockowe wersje.

Mini-recenzja #32 – 4

Oprócz komiksu standardowo znajdziemy tu różne zadania i łamigówki.

Mini-recenzja #32 – 5

A nawet przepis!

Mini-recenzja #32 – 6

Przeczytaliście o magazynie to teraz może o dołączonych klockach 😉 .

Mini-recenzja #32 – 7

Jest ich 21 i możemy z nich zbudować studnię życzeń.

Mini-recenzja #32 – 8

Oprócz tego dostajemy wiaderko, dwie srebrne monety i ptaka Andrei. Te dwie ostatnie są niezłe.

Mini-recenzja #32 – 9

Fajne części, nienajgorzej jest to zrobione i całość prezentuje się dobrze.


Reasumując, myślę, że dziewczyna będzie z takiego magazynu i dodatku zadowolona.. Mnie osobiście podobają się części użyte do budowy dodatku. Sam magazyn też jest w porządku, ale zdecydowanie wolę magazyn Lego Ninjago 😀 .


A przyszły numer magazynu LEGO w sprzedaży od 22 lutego z studiem mody Andrei i maszyną do szycia 😉 .

Mini-recenzja #32 – 10

RECENZJA: LEGO® NINJAGO®. Zestaw książek z klockami LEGO®

Kilka dni temu na blogu pojawiła się recenzja książki THE LEGO® NINJAGO® MOVIE™. Garmagedon w Ninjago City!, czyli ciekawej książki z niezłą figurką( o tu ) od AMEET, a dziś pojawia się recenzja pudełka z książkami i klockami LEGO.
Zapraszam do recenzji 😉 .

RECENZJA - NINJAGO - Książki z klockami 1

Całość tak jak wspomniałem jest w pudełku, które jest metalowe, ale bardzo ładnie zrobione. Świetnie nadaje się do przechowywania różnych klocków i figurek 😀 .

RECENZJA - NINJAGO - Książki z klockami 2

W tym pudełku znajdziemy dwie cieńki książki i saszetkę z klockami.

RECENZJA - NINJAGO - Książki z klockami 3

Pierwsza książeczka to LEGO® NINJAGO®. Gdzie jest droid samuraj.

RECENZJA - NINJAGO - Książki z klockami 4

Znajdują się w niej plansze z obrazkami z różnymi przeciwnikami ninja, na których musicie znaleźć figurkę droida samuraja wśród wielu, wielu postaci.

RECENZJA - NINJAGO - Książki z klockami 5

Jest między innymi kamienna armia oraz duchy z otchłani, ale też inny przeciwnicy drużyny ninja z różnych okresów ich działalności 😀 .

RECENZJA - NINJAGO - Książki z klockami 6

Całkiem fajna pozycja 🙂 . Przyjrzyjmy się teraz drugiej.


Drugą pozycją jest książka LEGO® NINJAGO®. Ostrza czasu.
Jest to ta sama książeczka co tutaj tylko, że w innym formacie.

RECENZJA - NINJAGO - Książki z klockami 7

Opowiada ona o walce ninja z trudnym przeciwnikiem – Bliźniakami czasu i ich wężowymi wojownikami.

RECENZJA - NINJAGO - Książki z klockami 8

Ale nie samymi komiksami i informacjami czytelnik się cieszy.

RECENZJA - NINJAGO - Książki z klockami 9

Znajdziemy w niej sporo najróżniejszych zadań takich jak labirynt (powyżej), czy znajdywanie symboli (poniżej).

RECENZJA - NINJAGO - Książki z klockami 10

Też niezła pozycja do kolekcji książek LEGO 🙂 .


Trzecim elementem tego „zestawu” są klocki w foliowej saszetce.

RECENZJA - NINJAGO - Książki z klockami 11

Klocków jest trochę dużo, trochę mało – wystarczająco.

RECENZJA - NINJAGO - Książki z klockami 12

Wystarczająco, aby złożyć nienajgorszą figurkę droida.

Tak wygląda od przodu i od tyłu:

RECENZJA - NINJAGO - Książki z klockami 13

Droid samuraj wyposażony jest w dwie złote bronie i jedną „laserową”.

RECENZJA - NINJAGO - Książki z klockami 14

Tak prezentuje się droid samuraj z towarzyszką, czyli Samuraj X.

RECENZJA - NINJAGO - Książki z klockami 15

Podsumowując, wow!

Dwie niezłe książeczki, klocki do złożenia spoko figurki i to wszystko w funkcjonalnym i ładnym pudełku 🙂 .

Jakbym miał pomarudzić to mogłaby być dodana do tego jeszcze jedna figurka – albo towarzysz, albo przeciwnik Droida Samuraja.

Ale mimo to oczywiście, że polecam wam ten produkt 😀 .


Bonusowe zdjęcie

Droid samuraj vs Wężowy wojownik

RECENZJA - NINJAGO - Książki z klockami 16

RECENZJA: THE LEGO® NINJAGO® MOVIE™. Garmagedon w Ninjago City!

Ostatnio na blogu pisałem i recenzowałem zestawy. Teraz kilka następnych recenzji będzie poświęconym książkom LEGO z dodatkami 🙂 .

Dziś zrecenzuję książkę od wydawnictwa AMEET – THE LEGO® NINJAGO® MOVIE™. Garmagedon w Ninjago City!

RECENZJA Garmagedon w Ninjago City 1

Na okładce książki znajduje się krążek z figurką, ale o niej później. Najpierw opiszę wam co ciekawego znajduje się w środku książki.

RECENZJA Garmagedon w Ninjago City 2

W książce znajdziemy informacje o drużynie ninja …

RECENZJA Garmagedon w Ninjago City 3

… ale także o Garmadonie, czyli ich wrogu.

RECENZJA Garmagedon w Ninjago City 4

Są różne zadania; łatwiejsze i trudniejsze.

RECENZJA Garmagedon w Ninjago City 5

Ale najwięcej jest ładnie przedstawionych ciekawostek.

RECENZJA Garmagedon w Ninjago City 6

Tak jak pisałem, do książki jest dołączony taki oto krążek z częściami do złożenia figurki Cole’a i młota.

RECENZJA Garmagedon w Ninjago City 8

Fajnie, że Cole ma dwustronną twarz z dwiema minkami 😀 . Wesołą i poważną 😀

RECENZJA Garmagedon w Ninjago City 7

Tak wygląda Cole wraz z młotem:

RECENZJA Garmagedon w Ninjago City 9

Podsumowując, gdy kupicie tą książkę dostaniecie fajne informacje, zadania do rozwiązania oraz figurkę ninja ziemi – Cole’a. Myślę, że zarówno książka jak i figurka jest bardzo fajna dlatego ze spokojem mogę wam polecić tą pozycję.


Bonusowe zdjęcie

Cole gotowy do walki ze złem!

RECENZJA Garmagedon w Ninjago City 10

Mini-recenzja #31 – Magazyn Lego Ninjago 12/2017

Wczoraj na blogu zrecenzowałem dla was magazyn Lego Nexo Knights, a dzisiaj zrecenzuję dla was magazyn Lego Ninjago. Jest to także dwunasty numer w tym roku.

Mini-recenzja #31 – 1

Super, że magazyn ma aż dwa klockowe dodatki, a nie jeden 😀 .

Mini-recenzja #31 – 2

Dostajemy Mistrza Chena z akcesoriami oraz samolot podniebnych piratów.

Mini-recenzja #31 – 3

Uważam, że oba dodatki są spoko, ale Mistrz Chen jest chyba bardziej, jest figurką unikalną i z tego co pamiętam występował w jednym, no może w dwóch zestawach.

Do złożenia figurki i akcesoriów mamy 8 części.

Mini-recenzja #31 – 4

A tak prezentuje się już złożony Mistrz Chen.

Mini-recenzja #31 – 5

Dostał on bardzo fajne akcesoria: szpony do obydwu rąk oraz dwa węże w różnych kolorach.

Mini-recenzja #31 – 6

Następnym dodatkiem jest już w/w samolot podniebnych piratów.

Mini-recenzja #31 – 8

Tu jest całkiem sporo części, w końcu to poważna konstrukcja 😀 . Do budowy dostajemy m.in srebrne miecze i brązowe strzelby.

Mini-recenzja #31 – 9

Tak wygląda złożona maszyna latająca. Ma dwa śmigła i fajną podpórkę.

Mini-recenzja #31 – 10

Wygląda całkiem całkiem 🙂 .

Mini-recenzja #31 – 11

Wystarczy już klocków, teraz napiszę wam trochę o magazynie, w którym jak zwykle komiksy i zadania np zaprojektować nowe kimono dla Mistrza Wu.

Mini-recenzja #31 – 12

Są też ciekawostki ze świata Ninjago – serialu & serii klocków.
Znajdziemy informacje o Mistrzu Chenie oraz jego podwładnych.

Mini-recenzja #31 – 13

Są też plakaty, ale przede wszystkim komiks o przygodach ninja 🙂 .

Mini-recenzja #31 – 14

A następny numer w sprzedaży od 29 stycznia wraz z Jay’iem z kolczastym kiściem i mocami błyskawic.

Mini-recenzja #31 – 15


Podsumowując, kolejny fajny numer magazynu Lego Ninjago. Powiedziałbym nawet bardzo fajny. Bo nie dość, że dostajemy tradycyjnie dobrze wykonany magazyn  oraz świetną dosyć rzadką figurkę to jeszcze dodatkowy woreczek z klockami 😀 . Ja dostałem maszynę latającą piratów, ale w kiosku widziałem jeszcze figurkę Vermilliona, którą już jakiś czas temu recenzowałem. Także ze spokojem, polecam wszystkim ten numer 😉 .


Bonusowe zdjęcie

Chen Gang

Mini-recenzja #31 – 7

Chen, Clouse oraz armia wyznawców Anacondrai

Mini-recenzja #30 – Magazyn Lego Nexo Knights 12/2017

Jak po świętach? Wszystko dobrze? To mam dla was dzisiaj mini-recenzję nowego numeru magazynu Lego Nexo Knights.

Jest to już dwunasty i zarazem ostatni numer w tym roku.

W magazynowej paczce znajdziemy kartę, klocki oraz magazyn, który omówię na końcu.

Mini-recenzja #30 – 8

Dodatkami do magazynu jest karta do gry Lego Nexo Knights oraz klocki – latający poduszkowiec.

Mini-recenzja #30 – 1

Do zbudowania maszyny latającej dostajemy sporą ilość elementów.

Mini-recenzja #30 – 2

Budowa poduszkowca idzie szybko

Mini-recenzja #30 – 3

i łatwo.

Mini-recenzja #30 – 4

Pojazd prezentuje się całkiem nieźle 😀 .

Mini-recenzja #30 – 5

Ale najlepiej jak ktoś nim lata. Tu akurat Aaron z jednego z poprzednich numerów magazynu Lego Nexo Knights.

Mini-recenzja #30 – 6

Pisałem, że na końcu zajmiemy się samym magazynem. Jak zwykle znajdziemy w nim duży komiks

Mini-recenzja #30 – 9

Oraz liczne zadania i łamigłówki.

Mini-recenzja #30 – 10

Przeplatające się z głównym komiksem.

Mini-recenzja #30 – 11

A w następnym numerze: Robin, z mieczem, młotem i kowadłem. Niestety dopiero od 8 lutego, ale warto czekać. Ja już czekam z niecierpliwością na te części-akcesoria do Robina 😀 .

Mini-recenzja #30 – 12


Podsumowując, po raz kolejny dostajemy spoko magazyn z bardzo przyzwoitym dodatkiem. Wprawdzie wolę klockowe dodatki w postaci figurek np. takiej jak w przyszłym numerze magazynu, ale ta konstrukcja jest całkiem niezła i niezłe ma również elementy, z których się składa 🙂 .

Ze spokojem fanom serii i magazynu oraz budowniczym mogę polecić ten numer magazynu z tym dodatkiem 😉 .


Bonusowe zdjęcie:

Aaron gotowy do walki!

Mini-recenzja #30 – 7