Recenzja #13: 76107 Thanos: Ultimate Battle

W końcu!

Już po premierze Avengers: Infinity War.I nareszcie możecie przeczytać gotową recenzję drugiego największego tegorocznego zestawu z regularnej serii bazowanej na uniwersum Marvela 🙂 .

A więc serdecznie zapraszam do przeczytania i obejrzenia recenzji 😉 .


 W poniższej recenzji nie będzie spoilerów z filmu o ile nie uważasz samego zestawu za spoiler.


Numer i nazwa: 76107 Thanos: Ultimate Battle
Seria: LEGO Marvel Super Heroes
Rok i miesiąc wydania: 2018
Liczba części: 674
Liczba figurek: 4
Cena: 379,99 zł

Dostajemy duże pudełko.
Tfu, duże pudło. Niestety na nim znajdziemy tylko nadruk pojazdu i figurek kilka razy.

Tzn. nie zrozumcie mnie źle, pudełko jest naprawdę spoko, ale pokazuje idealnie, że tak naprawdę zestaw nie składa się z wielu konstrukcji, a z jednej i kilku figurek.

Recenzja #13 -   (1)

Na odwrocie wygląda to lepiej, przedstawione są funkcje i niektóre części zestawu.

 

Recenzja #13 -   (2)

Natomiast liczbę części obrazuje liczba woreczków z częściami. Aż nie zmieściłem ich na jednym zdjęciu 😀 .

 

Recenzja #13 -   (3)

I musiałem zrobić dwie fotki 😉 .

Chociaż mi by to nie przeszkodziło, że są trzy duże worki z częściami, a nie dziewięć mniejszych.

 

Recenzja #13 -   (4)

W sumie instrukcja też jest całkiem duża, ale jest to według mnie bez sensu, po prostu LEGO próbuje robić wszystko tak, aby składać zestawy jeszcze łatwiej.

 

Recenzja #13 -   (5)

Na szczęście naklejek nie jest za dużo. Cieszę się, że kopuła na statku ma nadruk i nie trzeba przyklejać zakrzywionej naklejki 🙂 .

 

Recenzja #13 -   (6)

W tym zestawie akurat dostajemy czerwony kamień nieskończoności, czyli Reality Stone – kamień rzeczywistości.

 

Recenzja #13 -   (7)

To jak już omówiłem co w pudełku to czas składać!

 

Recenzja #13 -   (8)

Po kolei dostajemy figurki i dalsze części statku kosmicznego Strażników galaktyki.

 

Recenzja #13 -   (9)

Budowa jest prosta, jednak sprawia dużo frajdy 😀 .

 

Recenzja #13 -   (10)

I tak po trochu, z woreczka na woreczek nasz statek jest coraz większy.

 

Recenzja #13 -   (11)

Ale nim zajmiemy się później, bo według mnie najwięcej ludzi kupi ten zestaw dla figurek! A jest ich aż … 4…?

 

Recenzja #13 -   (12)

Uważam, że jest to bardzo słabe, zestaw kosztuje prawie 400 złotych i otrzymujemy tu tylko 4 figurki – 1 taką jak w zeszłym roku, 1 z lekko zmienionym nadrukiem na torsie, 1 z zmienionym nadrukiem i dorzuconymi częściami na plecy i tylko 1 totalnie nową figurkę. Wróć, tu też tylko zmienione kolorki i nadruki – przecież Thanos już był dostępny w jednym zestawie kilka lat temu.

Także nie do końca jestem z tego zadowolony.

Ale nadrabia to rękawica nieskończoności. Jak na razie, dostępna tylko w tym zestawie.

Uwaga: Na zdjęciu możesz zobaczyć wszystkie 6 kamieni nieskończoności, a w zestawie jest tylko czerwony.

 

Recenzja #13 -   (13)

Tak prezentuje się kosmiczny duet.

 

Recenzja #13 -   (14)

A tak dwóch przeciwników, którzy wiedzieli za dużo.

 

Recenzja #13 -   (15)

A tak zielony pan w złotej rękawiczce. Myślicie, że Hulk dałby radę ją używać?

 

Recenzja #13 -   (16)

To teraz może co nieco o pomarańczowo szarym statku kosmicznym.

 

Recenzja #13 -   (21)

Wygląda naprawdę spoko, wielkościowo dokładnie jak pierwszy Milano z 2014 roku.
Zarówno od boku jak i przodu prezentuje się świetnie.

 

Recenzja #13 -   (22)

Podwójny system otwierania konstrukcji z przodu jest ciekawy, wynika to z skuterka strażników.

 

Recenzja #13 -   (18)

Od tyłu można włożyć rekawicę na stojaku.

 

Recenzja #13 -   (19)

A tak prezentuje się po dołączeniu kapsuły z zestawuz Thorem, który ostatnio recenzowałem o tutaj (klik).

 

Recenzja #13 -   (20)

Ekstra jest to, że sam statek może pomieścić 4 figurki na siedząco i 1 na stojąco, a do tego kapsuła może pomieścić kolejne 3! Co łącznie daje 7, czyli idealnie zmieszczą się tam wszyscy Guardians of the Galaxy.

 

Recenzja #13 -   (24)

A tu wcześniej wspomniany skuterek. Trochę przesada, ale dzięki temu figurki solidnie siedzą w przedniej części kokpitu.

 

Recenzja #13 -   (25)

I tak oto prezentuje się cały zestaw: trójka superbohaterów, wielki-średni statek kosmiczny i Thanos z rękawicą i nożem do masła 😀 .

 

Recenzja #13 -   (17)


Podsumowując, zestaw jest naprawdę fajny. Statek spełnia swoją rolę, figurki mimo, że niektóre to odgrzewane kotlety są z pewnością nieźle wykonane, ale cena. Według mnie taki set to powinien kosztować max 300 złotych. Ale niestety, LEGO drożeje i nie zapowiada się aby przestało, chyba, że zaczną faktycznie przejmować się podróbkami z drugiego końca świata, które są coraz lepiej wykonywane.

W skrócie: Zestaw oceniam na plus i polecam jeśli akurat macie tyle kasy i jesteście wielkimi fanami Marvela i serii LEGO.


Na koniec jeszcze fotka Star Lorda i Gamory w ich kolejnym już pojeździe.

 

Recenzja #13 -   (26)

 

Recenzja #13 -   (23)

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s